ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ВЕБСАЙТ?

Уявіть, що Ви нещодавно відкрили свою фірму. У вас кваліфікований персонал, величезний потенціал і чудові можливості для реалізації своєї діяльності. Тепер справа за клієнтами. А значить вам необхідно, щоб про вас дізналися люди, і, бажано, щоб їх було якомога більше.

У цьому випадку оптимальним вирішенням цієї проблеми може стати створення вашого власного сайту. Перед тим, як приступити до створення нового сайту, багато хто задається питанням: навіщо потрібен сайт і чи потрібен він взагалі? Може варто обійтися оголошенням в газеті? Може й варто, але тоді ви втрачаєте ряд численних переваг, які дає Вам сайт.

Для початку визначимося: що ж таке сайт і, чому це слово знаходиться на слуху останнім часом все частіше і частіше.

Сайт – набір з кількох десятків, сотень і навіть тисяч веб-сторінок, пов’язаних між собою єдиною темою, загальним оформленням і посиланнями. Це інформаційна одиниця, що представляє компанію або окремо взяту людину, доступна з будь-якого куточка світу. А також, один із сучасних засобів передачі інформації, комунікативний засіб, і, нарешті, рекламний продукт, який дає великі можливості в сфері пошуку та залучення клієнтів.

Сайт як засіб передачі інформації та вид комунікативних зв’язків

Головне призначення сайту – це надання інформації. Здавалося б, у світі існує маса інших способів передачі інформації, чому слід застосувати саме цей? Просто він найбільш ефективний. У чому ж його ефективність?

По-перше, у зв’язку з божевільною швидкістю розвитку мережі Інтернет, відбувається втягування все більшої кількості людей в сферу використання Інтернет-технологій та ресурсів. Якщо влаштувати опитування на тему “Чи потрібен вам Інтернет?”, то 62% від усього населення дадуть ствердну відповідь, і багато з них скажуть, що вже не уявляють свого життя без його використання, як без телевізора або телефону. Тому не дивно, що за допомогою сайту про Вас дізнаються більша кількість потенційних клієнтів, ніж з газети.

По-друге, інформацію, яку ви виклали на сайт, в ту ж мить бачать ваші клієнти. Чим швидше ваш клієнт отримає інформацію, тим швидше він прийме рішення про те, що йому треба з вами зв’язатися, і тим швидше він це зробить, а значить, Ваш власний сайт – це справді вдалий спосіб заяви про себе.

Сайт як рекламний продукт

Зазвичай реклама сприймається нами як щось негативне. Нескінченні рекламні ролики, які день у день з’являються на екранах наших телевізорів, мало кому приємні. Але в дійсності, без реклами, сучасне суспільство уявити собі досить важко. І як би критично ми не ставилися до цього, реклама здатна по-справжньому поліпшити приплив клієнтів і, таким чином, покращити розвиток діяльності вашого підприємства. Головне правильно підійти до цього питання. А для цього необхідно чітко структурувати інформацію і абсолютно точно знати, що ви хочете донести до інших.

Кілька визначень:

Реклама – це відкрите оповіщення про товар, послуги, яке проводиться з використанням різних засобів: окремих видань (проспекти, каталоги, плакати, листівки), періодичної преси (статті, оголошення, вкладки), кіно, телебачення, радіо, зовнішньої, прямої поштової реклами.

Сайт – це все вище перераховане разом. Мета даного напрямку максимально розвинути і підвищити віддачу Інтернет-проекту, збільшити кількість користувачів, відповідно потенційних і реальних клієнтів.

Реклама – це “двигун торгівлі”, сайт – двигун вашої фірми, відповідає за її просування.

А просуванням зазвичай називають комплекс заходів, спрямованих на залучення до сайту уваги аудиторії і, як наслідок, збільшення його відвідуваності і підвищення позиції, займаної сайтом в різних рейтингах. Сайт, поряд з іншими джерелами інформації найбільшим чином відповідає всім вище перерахованим вимогам, крім того, правдоподібність інформації про вашу діяльність залежить тут від вас, адже створюючи сайт, ви самі визначаєте те, що і як на ньому буде розміщено, на відміну від газет.

Правильно розроблений сайт приводить нових клієнтів і є набагато ефективнішим і економнішим інструментом, ніж зовнішня реклама. Сайт автоматизує роботу фірми і економить час співробітників. Він дозволяє тримати в курсі потенційних клієнтів про нові продукти та події.